Promotivna kampanja za Battlefield 6 direktno je uperila prst ka Call of Duty-ju, ironično komentarišući njihov način promocije kroz velike zvezde i preterano stilizovanu prezentaciju ratnih sukoba.
Battlefield 6 zvanično stiže krajem godine i već sada se oseća ogroman hajp među fanovima. Beta verzija privukla je ogroman broj igrača, a reakcije su mahom pozitivne – mnogi ga vide kao povratak najboljim danima serijala. Očekivanja su velika, posebno jer je fokus vraćen na epske mape, timsku taktiku i spektakularne scene koje su oduvek krasile Battlefield.
Suparništvo sa Call of Duty-jem sada je na svom vrhuncu. Posle dugo vremena, Battlefield zaista deluje kao ozbiljna pretnja da preuzme deo publike koja je godinama verna Activision-ovom serijalu. Novi trejler dodatno je podgrejao atmosferu – kratka parodija na Call of Duty stil sa „uniformama sa modne piste“ i šarenim oružjem završava se jasnom porukom: „Niko si!“
Sada se čeka odgovor Activisiona. Najava Call of Duty: Black Ops 7 nije naišla na najbolje komentare, a fanovi kritikuju nedostatak svežine i previše oslanjanja na stare formule. Iako Call of Duty i dalje ima najveću bazu igrača i sigurnu prodaju, po prvi put posle dužeg vremena postoji realna šansa da Battlefield pomuti slavu najvećem konkurentu.