Prema najnovijem finansijskom izveštaju, britanski studio Dambuster Studios planira da Dead Island 3 objavi tokom Q1/Q2 2028. godine, što znači u periodu između aprila i oktobra 2028.
U izveštaju se navodi da je Dead Island 3 sada glavni fokus studija, te da će svih 194 zaposlenih developera biti u potpunosti preusmereni na projekat nakon završetka Luna i Mac verzija Dead Island 2.
„Delovi igre [Dead Island 3] su već u ranoj fazi produkcije, dok se dizajn mehanika, likova, sveta i priče razvija ubrzanim tempom“, navodi se u izveštaju.
Dead Island 3 izlazi i na sledećoj generaciji konzola
Planirani vremenski okvir sugeriše da će Dead Island 3 biti objavljen za PlayStation 5, Xbox Series X|S i PC, ali i za sledeću generaciju konzola, koje se trenutno očekuju do kraja 2028. godine.
Ovo jasno pozicionira Dead Island 3 kao cross-generation naslov, što bi trebalo da omogući znatno ambiciozniji svet, napredniji combat sistem i još detaljniji prikaz zombija po kome je serijal poznat.
Dead Island 3 donosi potpuno novu lokaciju
Iako je vest sada zvanično potvrđena kroz finansijski izveštaj, ovo nije prvi put da se Dead Island 3 pominje.
Ranije ove godine, Dambuster Studios je obeležio 14 godina od izlaska originalnog Dead Islanda, tom prilikom otkrivši da je Dead Island 2 dostigao preko 20 miliona igrača.
Objava je uključivala i poruku da je „putovanje daleko od kraja“, uz prateću sliku lika koji napušta Los Anđeles, što snažno sugeriše da će Dead Island 3 biti smešten u potpuno novu lokaciju.
Lekcije iz burnog razvoja Dead Island 2
U julu je bivši developer Dead Island 2 govorio o problemima koji su pratili razvoj igre, koji je trajao gotovo deceniju, uz više promena studija i probijenih rokova.
Čini se da Dambuster sada želi da izbegne sličan scenario, sa jasnim planom, stabilnim timom i dugoročnom strategijom razvoja — što je ohrabrujući znak za fanove serijala.
Za sada nema gameplay prikaza niti zvanične najave platformi, ali sve ukazuje na to da će Dead Island 3 biti najveći i najambiciozniji naslov u serijalu do sada.
