Playstation PS5

Ghost of Yōtei Deep Dive otkriva nove gejmplej mehanike

Tokom Jučerašnjeg State of Play događaja, PlayStation je prikazao svež snimak iz igre Ghost of Yōtei, u kojem su istaknuti borba, istraživanje i druge ključne mehanike.

Povratak u prošlost

Razvojni tim je predstavio potpuno novi sistem koji omogućava igračima da zavire u prošlost glavne junakinje Atsu jednostavnim pritiskom na dugme. Ova mehanika pruža dublji uvid u bol kroz koji je Atsu prošla i otkriva šta je motiviše na osvetu.

Novi sistem istraživanja

Ghost of Yōtei nudi i nov pristup istraživanju sveta, koji se prilagođava različitim stilovima igre. Uveden je novi sistem tragova koji vodi ka novim avanturama i lokacijama. Svet je prepun Oltara refleksije — lokacija koje igrač mora pronaći kako bi otključao nove sposobnosti za Atsu.

Igra ne nagrađuje žurbu. Umesto toga, preporučuje se korišćenje “Spy Glass” alata da biste pronašli zanimljiva mesta koja potom možete istražiti. Svet je ogroman, ali nije poenta obići sve — već uživati u onome što vas lično privuče.

Atsu takođe može da postavi kamp pod zvezdama, gde može da odmara, svira šamisen ili kuva. Tokom ovih odmora susretaće različite važne likove i dobijati nadogradnje. Takođe, dnevnik iz Ghost of Tsushima igre je zamenjen novim meni sistemom koji olakšava upravljanje mentorima, saveznicima i prodavcima.

Borba u Ghost of Yōtei

Borba je ono što su mnogi najviše očekivali, i igra donosi širok spektar oružja: katane, saregame, odačije, koplja i dvostruke mačeve. Svako oružje ima različite efekte i posebne nadogradnje. Prikazan je segment gde Atsu napada neprijateljski kamp u potrazi za gospodarem Saitom.

Atsu nije ni samuraj ni nindža — ona je samotnjak, što znači da koristi sve trikove kako bi preživela. U borbi se prebacuje između različitih oružja: baca koplja, koristi dvostruke katane, a koristi i stealth uz saregamu. Nova mehanika omogućava da Atsu bude razoružana, ali i da ona razoruža neprijatelje ako reaguje dovoljno brzo.

Takođe, u igri postoji veliki izbor oružja na daljinu: lukovi, pištolji, kunai noževi, barut i još mnogo toga. Igrači će morati da se prilagode stilu borbe neprijatelja – npr. dvostruki mačevi su najefikasniji protiv kopalja, dok su odačiji veoma efektni protiv velikih protivnika.

Prilagođavanje

Svet Ghost of Yōtei prepun je različitih oklopa i opreme koje omogućavaju igračima da podešavaju svoj stil igranja. Možete se fokusirati na tiho eliminisanje, napade iz daljine ili direktnu borbu, dok istovremeno vizuelno prilagođavate izgled svog lika i oružja.

Različiti modovi

Potvrđeno je da će foto mod biti dostupan odmah pri lansiranju. Takođe, igrači će moći da biraju između više režima igranja:

  • Standardni mod
  • Sa titlovima
  • Samurai Cinema (japanski audio + engleski titlovi)
  • Kurosawa mod (crno-beli vizuelni stil)

Dodatno, tu su i dva posebna moda:

  • Miike mod – sa kamerom bližom borbi, uz pojačane efekte krvi i blata.
  • Watanabe mod – gde igrači mogu istraživati i boriti se uz lo-fi muziku u pozadini.

Ghost of Yōtei izlazi 2. oktobra 2025. ekskluzivno za PlayStation 5, a ukoliko ste propustili jučerašnji State of Play mošete ga pogledati ispod.

administrator
Kao dugogodišnji zaljubljenik u gejming, prve korake sam napravio na legendarnom Game Boy Advance-u, dok mi je PlayStation 2 ostao omiljena konzola svih vremena. Moj preferirani žanr su JRPG igre, a vrhunac toga je Persona serijal, koji me uvek iznova oduševljava svojom dubinom priče i karakterizacijom likova.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *