Sony Group je objavio finansijski izveštaj za prvi kvartal fiskalne 2025. godine, koji se završava 30. juna 2025. godine. Prema izveštaju, kompanija beleži značajan rast u PlayStation sektoru, sa pozitivnim trendovima u oblasti digitalne prodaje, lojalnosti korisnika, mesečno aktivnih korisnika i prodaje hardvera.
Zahvaljujući prodaji 2,5 miliona PS5 jedinica u ovom kvartalu, ukupna cifra prodatih PlayStation 5 konzola sada prelazi 80 miliona, od kada je konzola lansirana 2020. godine.
U izveštaju Sony Group-a ističe se pozitivna slika kada je u pitanju PlayStation sektor. U jednom od segmenata izveštaja stoji:
„Korisnička angažovanost nastavila je snažan rast, sa mesečno aktivnim korisnicima u junu i ukupnim brojem sati igranja na PlayStation platformi u Q1 FY25 koji su porasli za 6% u odnosu na isti period prošle godine.“
To je bilo dovoljno da Sony poveća svoju prognozu operativnog prihoda. Ističe se da je snažna postava novih igara doprinela uspehu PlayStation platforme u ovom kvartalu. Ukupno je prodato 72 miliona igara u PlayStation ekosistemu, a 83% tih igara kupljeno je digitalno.
Jedina negativna vest
Jedini veći negativan element iz izveštaja odnosi se na odlaganje lansiranja jednog first-party naslova, za koji se veruje da je Bungiejev “Marathon”, problematični extraction shooter.
Broj igrača u porastu
Broj aktivnih igrača takođe je porastao – 123 miliona korisnika prijavilo se na PlayStation tokom Q1 FY25, što je 8 miliona više u poređenju sa prethodnim kvartalom. Igre koje su lansirane u tom periodu, kao što su Oblivion Remastered, Clair Obscur, Death Stranding 2 i Forza Horizon 5, značajno su doprinele tom rastu.
Nedavno je PlayStation brend ponovo bio u fokusu javnosti, kada je generalni direktor Sony Group-a naglasio da je budućnost platforme — sa PlayStation 6 u centru — glavni prioritet kompanije.