Ako tim iz Sucker Punch uspe u svojoj nameri, Ghost of Yotei neće biti samo još jedna open-world igra. Režiseri Nate Fox i Jason Connell, veterani serijala, vraćaju se sa nastavkom koji stiže 2. oktobra 2025., a donosi potpuno novu protagonistkinju – Atsu, odlučnu ratnicu na putu osvete protiv “Yotei Six” – grupe ratnika odgovornih za haos širom Japana.
U ekskluzivnom intervjuu za VGC, kreatori otkrivaju da će Yotei proširiti filmski pristup pripovedanju, unaprediti vizuelnu estetiku i uneti poštovanje prema japanskoj kinematografiji, ali i evoluirati formulu otvorenog sveta koja je poslednjih godina počela da zamara igrače.

Zbogom Jin Sakai, zdravo nova era
Za razliku od Ghost of Tsushima, u nastavku nećemo pratiti priču Jina Sakaija. Nate Fox ističe da je vreme da se igračima pruži potpuno novo iskustvo: “Atsu ima bogatu priču, prepuna je neočekivanih događaja i novih likova. Želeli smo da istražimo drugačije značenje ‘duha’ u feudalnom Japanu.”
Otvoren svet sa većom slobodom istraživanja
Jason Connell objašnjava da će istraživanje u Yoteiju biti prirodnije i vođeno radoznalošću igrača: “Možda vetar pokazuje pravac glavne priče, ali nešto u daljini privuče vašu pažnju i odlučite da odete tamo. To su najlepši trenuci otvorenih svetova.” Cilj je da igra kombinuje slobodu istraživanja sa jasnom narativnom strukturom.

PS5 ekskluziva i moć DualSense kontrolera
Ghost of Yotei je prva igra iz franšize razvijena isključivo za PS5, što omogućava iskorišćavanje brzih učitavanja i naprednih mogućnosti DualSense kontrolera. Fox otkriva da je upravo kontroler inspirisao brojne ideje u razvoju.

Autentičnost i poštovanje kulture
Iako je priča fiktivna, Sucker Punch se oslanja na stručne savetnike iz Japana i Hokkaida kako bi autentično prikazao Ainu kulturu. Nakon uspeha Tsushime, gde su kreatori postali počasni turistički ambasadori, tim oseća još veću odgovornost da ispravno predstavi istorijske i kulturne elemente.
Ghost of Yotei izlazi 2. oktobra 2025. ekskluzivno za PlayStation 5.